Tuesday, October 11, 2016

Autodesk Fusion 360 Opleiding

Autodesk Fusion 360 Opleiding Autodesk® Fusion 360 Opleidingskursus Autodesk® Fusion 360 ™ leer die wolk-gebaseerde komponente van Autodesk Fusion 360 gebruik vir 3D modellering in industriële en meganiese ontwerp. Dit Autodesk Fusion opleiding 360 DVD dek 106 individuele video-lesse en meer as 5 uur van instrukteur-geleide opleiding. Jou instrukteur, Michael Thomas, sal jy leer hoe om te skep en modelle te manipuleer uit verskeie bronne en jou ontwerp te omskep in modelle vir simulasie of dokumenteer jou ontwerp met 2D tekeninge wat afmetings en byskrifte in te sluit. Video lesse dek die skep van skets meetkunde, soliede modellering en redigering, gemeentes en beperkings verband hou, interoperabiliteit en nog baie meer. As 'n buigsame CAD opleiding oplossing, kan jy die lesse en vordering van beginners tot gevorderde onderwerpe te sorteer; of net hersien selde opdragte en bykomende funksies van nuwe vrystellings. Getuienis: & Quot; Hierdie handleiding is awesome! Ek het probeer om ADT te leer op my eie, en met 'n paar verkeerde advies van ander probeer om te leer op hulle eie. My frustrasie het heeltemal bedaar en ek het 'n nuwe projek met vertroue en gemak begin. Dit het my ongeveer 'n dag en 'n half deur die "beginner" gedeelte van die DVD uit te kom en nou is ek eintlik bou van 'n intelligente stel dwgs. Met die DVD, as ek vergeet hoe om 'n bevel te doen, ek kliek op daardie les weer en dan kan ek skuif-op. Ek gee dit 'n A + ontvang '. Melissa C. - VSA Eienskappe Voordele van Autodesk Fusion 360 Opleiding CBT: Gebruik by jou kantoor of by die huis Opleiding sagteware kan op 'n rekenaar of laptop geïnstalleer. Kragtige Sleutelwoord Soek relevante lesse of verwysing selde gebruik instruksies vinnig op te spoor. Sorteer deur dit Vaardigheidsvlak Werk jou pad van beginners tot gevorderde vlak onderwerpe. projek lêers Maak die meeste van jou leerervaring deur direk die opening van die ingesluit projek lêers in jou eie sagteware (as jy 'n afskrif van die AutoCAD sagteware besit) terwyl die volgende saam met die instrukteur-geleide video tutoriale; hierdie opleiding kom nie met die AutoCAD sagteware. intelligente Geskiedenis Volg die lesse wat jy voltooi of 'n les presies waar jy opgehou het om weer te begin. Multimedia DVD-gebaseerde opleiding Met 'n DVD-gebaseerde opleiding, die lesings was video band opgeneem en dan gedigitaliseerde en aangebied aan julle in Full Motion Video, Audio, Grafiese.


No comments:

Post a Comment